Kampanie bannerowe


Kampanie banerowe to jedynie ogólne nazewnictwo wielu znakomitych a przede wszystkim skutecznych rozwiązań reklamowych w internecie. Istnieje co najmniej kilkanaście możliwości wykonania kampanii wizerunkowych jednak ja skupiam się wyłącznie na tych sprawdzonych i w 100% mierzalnych, czyli kampanie wykonane w Sieci partnerskiej Google.

 

Narzędzia Google również oferują wiele możliwości wykonania kampanii, ja mam kilka ulubionych…ulubionych bo sprawdzonych! i chętnie wykorzystam swoją wiedzę i doświadczenie w Twojej firmie.

-wybiorę najodpowiedniejszą formę reklamy banerowej

-wykonam projekty graficzne banerów (zarówno stateczne jak i flash)

-zaplanuję i poprowadzę kampanie

-zdam solidny raport poparty statystykami z wykonanej kampanii


Jedną z form prowadzenia kampanii banerowych jest REMARKETING

Remarketing to subtelny i niezwykle skuteczny sposób na ponowne zwabienie potencjalnego Klienta, który już odwiedzał Pana witrynę.
Czytaj dalej


Na czym to polega?

Po uprzednim przygotowaniu banerów i odpowiedniej optymalizacji kampanii, lista remarketingowa zacznie się systematycznie aktualizować. Od tej chwili reklama w formie banerów będzie podążała za każdym użytkownikiem internetu, który choć raz odwiedził Twoją stronę. Banery będą wyświetlane dla danego adresu IP przez 30 dni, bądź do chwili wyczyszczenia plików cookie. Krótko mówiąc jest to zarówno dodatkowy wabik na Klienta jak i dokonały sposób na zbudowanie rozpoznawalnej marki.

Na czym polega moja oferta?

W ramach mojej oferty, przygotuję dla Ciebie komplet 8 najpopularniejszych banerów, dopasowanych do standardów Google i w pełni odzwierciedlających wizerunek Twojej marki. Banery zawsze przygotowuje indywidualnie z użyciem profesjonalnych zdjęć ze stocków, dokładam wszelkich starań , aby końcowy efekt był estetyczny i kreatywny, ale przede wszystkim wpadający w oko i zachęcający do “akcji”. Ponadto zoptymalizuję kampanie według Twoich potrzeb i poprowadzę ją aż do zakończenia budżetu przeznaczonego na Kampanie.

Budżet.

Kampania remarketingowa rozliczana jest w dwóch modelach CPC i CPM, polecam ten pierwszy, rozliczany za kliknięcie w baner i tym samym przekierowanie na stronę docelową, w tym modelu nie płacimy za wyświetlenia nawet jeżeli liczą się one w milionach:). Ja nie pobieram żadnej prowizji od inwestowanego budżetu w kampanię Google, więc 100% zainwestowanych środków trafia na konto Google i pozostaje do wykorzystania na realne kliknięcia w bannery.

Google toleruje bannery wykonane wyłącznie według ściśle określonych standardów, poniżej przedstawiam przykładowy komplet w 8 najczęściej wybieranych rozmiarach

 

120X600

160x600

200x200

250x250

300x250

336x280

468x60 728x90